В компании, где я работаю, в Auckland CBD, открылась вакансия Systems Engineer - contract role. Насколько я знаю, по сути - это техподдержка level 2, т.е. то, с чем Service Desk не справился. Работа с пользователями, а не с серверами. 🙂
Close date: Apr 21, 2011. Но будут рады закрыть как можно раньше.
We are looking for reliable Systems Engineers to join our IT team on a short term contract basis as soon as possible. Your customer services skills combined with your track record in resolving incidents will be second to none. You will be building and deploying end user devices (Desktops, PDAs, Printers), trouble shooting desktop issues (hardware/software/MS Office/Outlook etc), managing printer queus, and other Desktop Support related work. Therefore previous experience in a technical desktop support role is essential. You will have a genuine passion to assist internal customers and be comfortable liaising with customers using your IT knowledge and analytical skills. Excellent communication skills are essential to shine in this role.
If you think you can communicate clearly and politely with people, and can work well as part of a team then we want to hear from you. Experience in Citrix, Active Directory, Lotus notes and Remedy would be a great advantage in the role as well.
От себя, по поводу последнего. Experience с LN & Remedy имеется в виду на уровне пользователя, а не администратора - чтобы просто меньше было объяснять. Не критично. Citrix - хотя бы базовые знания будут плюсом, потому что треть клиентских мест - терминалы. Но тоже не критично. Знание AD нужно будет где-то на уровне администраторов первого уровня. Если вдруг умеете писать PS-скрипты, то это будет большим плюсом. Всё, что выше описанных уровней, будет только в плюс, но тогда главное - не переборщить, а то испугаются брать overqualified. 🙂
Если интересно - пишите мне.
Close date: Apr 21, 2011. Но будут рады закрыть как можно раньше.
We are looking for reliable Systems Engineers to join our IT team on a short term contract basis as soon as possible. Your customer services skills combined with your track record in resolving incidents will be second to none. You will be building and deploying end user devices (Desktops, PDAs, Printers), trouble shooting desktop issues (hardware/software/MS Office/Outlook etc), managing printer queus, and other Desktop Support related work. Therefore previous experience in a technical desktop support role is essential. You will have a genuine passion to assist internal customers and be comfortable liaising with customers using your IT knowledge and analytical skills. Excellent communication skills are essential to shine in this role.
If you think you can communicate clearly and politely with people, and can work well as part of a team then we want to hear from you. Experience in Citrix, Active Directory, Lotus notes and Remedy would be a great advantage in the role as well.
От себя, по поводу последнего. Experience с LN & Remedy имеется в виду на уровне пользователя, а не администратора - чтобы просто меньше было объяснять. Не критично. Citrix - хотя бы базовые знания будут плюсом, потому что треть клиентских мест - терминалы. Но тоже не критично. Знание AD нужно будет где-то на уровне администраторов первого уровня. Если вдруг умеете писать PS-скрипты, то это будет большим плюсом. Всё, что выше описанных уровней, будет только в плюс, но тогда главное - не переборщить, а то испугаются брать overqualified. 🙂
Если интересно - пишите мне.
Last edited: